Història

L’escola nova es va inaugurar el 30 de març de 2008 després d’esperar molts anys el nou equipament. Per tant, l’edifici actual té 11 anys.

El curs passat vàrem celebrar el desè aniversari organitzant diverses activitats. Destaca el fet que vàrem fer una jornada de portes obertes en la qual totes les persones interessades en visitar les nostres instal·lacions ho van poder fer. Tota l’escola estava decorada amb els treballs que havien fet els alumnes en diversos tallers.

L’escola “vella” es trobava a l’edifici actualment restaurat que és el Centre de Dia del poble i es troba a la cantonada dels carrers Comte Savallà i el Camí de la Garriga. Als anys 60 l’escola es va ampliar amb un nou edifici al costat del Cafè del Centre. Així, doncs, l’escola estava dividida en dos edificis, un a cada banda del carrer Camí de la Garriga, amb l’inconvenient que a vegades calia creuar el carrer durant la jornada escolar per anar d’un edifici a l’altre.