6è- ELS PROJECTES DEL 1r TRIMESTRE

Bon dia famílies,

Durant el primer i part del segon trimestre els alumnes de 6è han treballat en diferents projectes interdisciplinars, a partir de les seves inquietuds.

El grup més nombrós va triar la temàtica dels Fenòmens paranormals, primer van organitzar un Scape room als alumnes de l’escola i a l’exposició final van explicar jocs de por als alumnes de 5è.

Un altre grup va triar l’ofici de bomber per conèixer a què es dediquen, quant cobren, quina vestimenta utilitzen, entre d’altres temes més.

Finalment el tercer grup es va interessar per la feina del personal de les aduanes, van descobrir que aquests llocs es troben a les fronteres entre els països i el personal s’encarrega de controlar les mercaderías que arriben.

Felicitar a tots els alumnes pel treball realitzat durant aquests mesos i per la presentació final davant els companys de cicle, van demostrar tenir unes habilitats comunicatives fantàstiques.

Moltes gràcies

(cliqueu sobre la imatge per visitar les galeries fotogràfiques)