Noves estructures al pati

Avui ha estat un dia molt especial per a tot l’alumnat de l’escola. Després d’escoltar les propostes de tots els nens i nenes en una assemblea es va iniciar el projecte pati, juntament amb AFA i Ajuntament.

Després d’un any de dur treball per part de l’AFA i l’Ajuntament, aquest projecte finalment s’ha fet realitat. Avui tots nosaltres hem estrenat els dos sorrals, el gronxador,  l’escenari i la caseta.  Ens ho hem passat d’allò més bé!

Volem donar les gràcies a l’AFA i a l’Ajuntament per l’esforç fet per tirar endavant el projecte.

PODEU VEURE TOTES LES FOTOS AQUÍ

1. LOURDES BARRIS

Moltes i moltes felicitats a tots als alumnes per aconseguir el vostre repte!!! un pati millor!!!

Gràcies a tothom que ho ha pogut fer possible!!!

Continuem!!!

David i Lourdes.