TALLERS DE NOVEMBRE

Els alumnes de P5 cada dijous a la tarda fem un taller. Al llarg d’aquest mes de novembre hem fet 3 tallers:

1- Cuina: Copa de magrana, mandarina i iogurt. Primer de tot hem hagut de solucionar el problema del iogurt perquè cada alumne li tocava mig iogurt i hem hagut de pensar quants iogurts necessitavem. Hem repartit la meitat d’una mandarina, tallar-la petita,  i uns quants granets de magrana. Després de barrejar-ho tot ho hem provat i estava boníssim.

2- D’emocions a partir del conte “La Princesa Ratolina” i el joc de les abraçades musicals. Primer de tot preparem l’ambient i l’espai amb les cortines tancades, l’espelma al mig de la rotllana encesa i el polsim màgic al finalitzar l’activitat. Un diàleg parlant del conte i expressant quines són les persones més importants pèr tots/es nosaltres. Més tard escoltavem música i a la que la música es parava ens abraçavem amb el company/a del costat. Ha estat molt emocionant.

3- Robòtica: Vivenciació de les bee-bots dins una catifa quadriculada i saltant amb els peus junts segons la consigna: endavant, endarrera, cap a la dreta, cap a l’esquerra….Introducció del bluebot amb la tauleta, i les tablets.