LES SORTIDES DELS DIVENDRES!

Juntament amb l’arribada de la primavera sabeu què ha arribat també als caminets i prats del voltant de l’escola?? Comencen a sortir els primer espàrrecs i a P4 aprofitem les sortides del divendres a la tarda per recollir-ne. Amb els ulls ben oberts i molt atents/es, mentre anem passejant pel nostre entorn, cada vegada que en veiem un l’agafem i anem fent el nostre manat més gros. Un cop arribem a l’escola els deixem en un got amb aigua, el dilluns de bon matí ens posem el barret de cuiners/es i fem una bona truita d’espàrrecs. La majoria de nosaltres l’hem trobat deliciosa! Ja tenim ganes que arribi el proper divendres per veure si en trobem més!