ANEM A BUSCAR EL TIÓ!

Quan divendres passat l’alumnat de P3 a 2n va arribar a l’aula, es va trobar una carta del tió on deia que calia anar-lo a buscar tot seguint unes pistes que ens va anar deixant pel camí. Així que, ben emocionats van cantar cançons i cridant-lo ben fort van aconseguir trobar-lo darrera les taules de pícnic del costat del camp de futbol.

Seguidament van dedicar-li unes paraules de benvinguda i van abraçar-lo tal i com es mereix. Aquesta setmana i la següent el tindrem a l’escola on el podrem atipar amb moltes peles de fruita fins que, el dimarts 21, el podrem cagar.

Estem molt il·lusionats!