Tallers cicle inicial 3r trimestre

Aquest tercer trimestre, també hem fet una sessió dels següents tallers:

• EXPERIMENTS

Continuem preguntant-nos què passarà quan barregem diferents materials: primer la llet amb el colorant alimentici; després quan hi afegim unes gotes de sabó. Amb molta cura hem donat formes a les aigües de colors que apareixen, fins a obtenir l’obra d’art que ens agrada!!

• ROBÒTICA

Aquest últim trimestre ens hem endinsat del tot al treball del pensament computacional a través del programa CODE. Hem après a programar recorreguts a partir de la unió de diversos elements per tal d’arribar a la meta. La programació de recorreguts ens ha permès fomentar el treball del nostre pensament abstracte a partir del disseny i de la representació mental dels diversos trajectes.

• MURAL ART:

Hem potenciat la imaginació dels alumnes a través d’un mural. Hem mirat diferents tipus de murals fets amb una gran diversitat de tècniques; seguidament hem fet grups de 4 i han hagut d’acordar un mural ben bonic i harmònic pintat amb ceres de diferents colors. Han sortit propostes molt xules!

• TALLER DE CONTES

Hem treballat el conte d’en Jaume i la mongetera màgica: comencem explicant el conte, després en parlem un xic a partir de les preguntes que van fent i finalment activen la seva creativitat tot triant el disseny que volen per fer la seva gallineta dels ous d’or amb goma eva. Experimenten diferents emocions posant-se a la pell dels personatges del conte i de manera inconscient treballen la capacitat d’escolta i atenció. Els ha encantat!

Aquí trobareu imatges d’aquests tallers