Som un equiparro!

Durant la meitat – finals del primer trimestre els alumnes de CS hem treballat la cooperació fent un seguit de reptes. Aquest any l’escola no ha participat en el projecte de formigues cooperatives tant bé funciona per fer aquest treball. De totes maneres hem agafat la seva metodologia per l’any vinent tornar-hi a participar.

La primera part dels reptes consistia en conèixer i experimentar amb diferents reptes cooperatius, la segon en inventar-ne un per grup i l’última en fer la valoració. En aquesta ocasió els i les alumnes de cinquè han valorat als de 6è i viceversa. L’última sessió la vam dedicar a jugar al joc de taula creat per l’equip de formigues cooperatives per fer un bon tancament. Us deixo un recull d’imatges.