Nimfes i tritons a cicle mitjà

De d’ahir dimecres a l’escola ens acompanya la Maria Pau, de la Fundesplai. Amb ella estem fent un taller sobre l’ecosistema fluvial. Avui hem anat d’excursió per l’entorn de l’escola per fer un treball de camp i investigar si el tritó pot viure en el nostre entorn.

Al matí hem sortit de l’escola carregats amb les motxilles, els dinars i amb moltes ganes d’investigar i…quina sorpresa quan ben aviat hem trobat a l’aigua una larva, de tritó, de salamandra… no  teníem del tot clar què era i hem seguit buscant i observant tot el que ens envolta. Hem acabat amb els peus ben molls i també algun cul, però hem pogut observar escarabats d’aigua, sabaters, una granota verda, un cranc autòcton, larves i…finalment, un tritó palmat!

Després d’anotar les seves característiques, on els hem trobat i el nom les hem tornat a alliberar.

Ens ho hem passat molt bé, ens hem remullat i hem après del nostre ecosistema fluvial.

PODEU VEURE LES FOTOS AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *