La biografia de la Jana del Pot Petit

Aquest any per la diada de Sant Jordi hem estat treballant la biografia com a gènere literari. Els alumnes de p3, p4, p5 i 1r hem pogut conèixer els trets més característics a nivell personal i professional de la cantant del grup musical del Pot Petit, la Jana. Tot i així ha sigut ben especial perquè fa uns dies vam rebre un vídeo gravat per ella mateixa on ens explicava la seva biografia. A partir d’aquest video hem pogut conèixer les parts més característiques d’aquest gènere de la literatura. Si cliqueu damunt la imatge podreu veure com els mateixos alumnes ens ho expliquen.