COMPARTIM LA CABANYA

Fa uns dies les i els alumnes de segon vam rebre una invitació de les i els alumnes de quart per assistir a la inauguració de la seva cabanya del bosc. Ens vam posar molt contents/es de poder compartir amb ells/es aquest bonic moment i vam acceptar la invitació sense pensar-ho dues vegades. Tot i així, les i els alumnes de quart no ens ho van posar fàcil, ja que van preparar un joc de pistes que ens permetria aconseguir les diferents peces del trencaclosques amb el mapa d’on es troba la cabanya. Localitzat el punt exacte, només ens faltava seguir el camí fins a arribar-hi. Un cop allà, per grups vam fer una ruta turística per l’interior i el pati de la cabanya i les i els alumnes de quart ens van explicar com l’havien construït i els materials que havien fet servir. Només ens queda agrair-vos l’estona compartida i dir-vos que ens va agradar moltíssim la vostra cabanya. Sou uns artistes! Si voleu veure com de bé ens ho hem passat entreu al següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *