VOLUNTARIS LECTORS!

ACTUALITZACIÓ

Com ja sabeu, un dels projectes d’animació a la lectura que promou la nostra escola és “Voluntaris lectors”.

Aquest projecte pretén incentivar la motivació per la lectura i la descoberta d’una immensitat de contes que tenim al nostre abast.

Enguany, degut a la situació que estem vivint, des de l’equip de mestres hem reformulat el projecte, per tal de no perdre’l i fer-lo arribar igualment als nostres petits infants.

Des d’aquí volem animar a tothom a participar-hi, enviant les vostres creacions a l’adreça de correu electrònic info@escolaginesta.cat.

Aquí teniu els contes explicats per la mare de la Maria Herrera de P3 B, la mare del Guifré Albiol de P3B, la mare de l’Arlet de P4A , L’Eder de 3rB, la mare de l’Aitana Hermoso i la mare de l’Abril Torres .

Esperem que en gaudiu molt.

LA CAPUTXETA VERMELLA

Fes clic sobre la imatge per veure el video!

UNA LLEGENDA DE SANT JORDI DIFERENT

LA LLEGENDA DE SANT jORDI