Voleu conèixer la nostra escola?

Cliqueu a l’enllaç per més informació:

Preguntes freqüents (FAQS):

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola Ginesta us demanem que per tal de participar a una de les sessions de portes obertes de la nostra escola, contesteu aquest breu qüestionari tot sol·licitant cita prèvia:

Degut a la situació actual, oferirem quatre sessions de només trenta minuts per respectar els protocols de salut i seguretat.
El número màxim d’assistents és d’un total de deu persones per sessió, per això demanem que només vingui un dels progenitors. En el moment que s’ocupin aquestes deu places tancarem el grup i us enviarem una confirmació mitjançant el correu electrònic.
Si teniu cap dubte podeu posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el correu:info@escolaginesta.cat

Moltes gràcies i fins aviat!

VISITEM LA BIBLIOTECA!

Divendres passat els nens i nenes de 2nB vam anar molt contents a la biblioteca Joan Oliva.

Allà vam aprendre com es classifiquen els llibres a les biblioteques i per posar-ho en pràctica vam fer una activitat de classificar que ens va agradar molt.📚📘📙📕📚

Ja som uns experts! Així que si teniu cap dubte ens podeu preguntar!

Mireu que bé ens ho vam passar: fotos.

ESPECTAULAR CARNAVAL DE L’ESCOLA GINESTA!

El carnaval de l’escola va arribar amb molta gresca i xerinola!

Grans disfresses es van poder veure durant la rua del matí de divendres; conills, coales, pollets, àguiles, gats, papallones i moltes d’altres més van ser les disfresses que van poder lluir els nens i les nenes de l’escola.

Tot i ser un carnaval molt atípic gràcies a l’esforç de famílies, alumnes, mestres i monitors hem pogut gaudir d’un carnaval ESPECTACULAR. No va faltar, la música, l’alegria, el ball i la desfilada de les disfresses.

Mireu i gaudiu  les fotografies!

CARNAVAL, CARNAVAL!

VISCA EL CARNAVAL DE L’ESCOLA GINESTA!

El gran dia ha arribat i el cicle inicial com a bojos ens ho hem passat!

Ens hem disfressat del nom de la nostra classe i el pati semblava el fons marí ple de pops, tortugues marines, pingüins i cavallets de mar. Cliqueu: 1r, 2nA, 2nB i 2nC.

Cada classe s’ha col·locat en una zona del nostre pati i hem vist passar a tots els nostres companys de l’escola. Mireu!

EL CARNAVAL JA ÉS AQUÍ!

VISCA EL CARNAVAL!!!👹🤖👮👸🎉🎉🎉

Aquesta setmana de carnaval els nens i les nenes de Cicle Inicial hem treballat moltíssim i ens ho hem passat d’allò més bé fent les nostres disfresses i seguint les ordres de Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

Quantes ganes teníem de tornar a gaudir del nostre Carnaval!

Si voleu veure el procés de creació de les nostres disfresses cliqueu a les diferents classes: 1rA, 2nA, 2nB i 2nC.

Dijous tarda vam ballar a ritme de xaranga!🎶🎵🎼🎹🎷🎶🎵

Mireu: 1r, 2nA, 2nB i 2nC.

Rei Carnestoltes, el nostre cicle no ha fallat!: ordres.

El Cric i el Croc!

Els nens i les nenes de P4 i P5 van rebre la visita del Cric i el Croc. Un taller molt interessant que explica la importància del respatllat de les dents al finalitzar el àpats i la bona alimentació per mantenir una bona salut.

Voleu saber-ne més? doncs feu clic sobre la imatge.

Els Petits animalons!

Farà una setmana vam rebre la visita d’uns petits animalons a les aules d’educació infantil. Vam poder veure i conèixer un conill de camp, una tortuga de riu, un Geko i molts d’altres més.

Mireu què bé ens ho vam passar!

(fes clic sobre la imatge per veure més fotografies)

Pintors de Vilanova! 2n

Aquesta setmana ha sigut molt especial perquè els nens i nenes de segon hem anat al museu Víctor Balaguer a fer el taller “Pintors de Vilanova”. Estàvem tots molt emocionats perquè era la nostra primera sortida fora de l’escola des del curs passat.

Hem vist algunes sales del museu i hem après moltes coses de diferents pintors de Vilanova. L’activitat ens ha agradat molt perquè ens hem convertit en petits artistes!

També hem aprofitat per veure diferents barris de Vilanova.

Ha sigut un matí que sempre recordarem! 🎨🎨

Si voleu veure com ens ho hem passat, cliqueu aquí: 2nA, 2nB, 2nC

VOLUNTÀRIES I VOLUNTARIS LECTORS

Coneixíeu el programa de voluntàries i voluntaris lectors? Està emmarcat dins del nostre Programa d’Animació Lectora, està dirigit a les famílies d’Educació Infantil i es realitza durant el segon i el tercer trimestre. Correu a veure el vídeo, on us expliquem com funciona! Us animeu a participar? Ens agradaria molt, i de ben segur que als nens i nens també, us esperem!

On és el Tió?

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem viscut un final de trimestre ple d’emocions. La nostra cantada de nadales virtual, l’arribada de la bústia de l’Eliseu i sobretot el nostre Tió.

Quan hem tornat del pati hem vist que el Tió no hi era. On podia ser?

Hem decidit sortir a buscar-lo seguint una oloreta molt estranya.

Sabeu on s’amagava?

Si voleu veure més fotos cliqueu a 1rA, 2nA, 2nB, 2nC.