Preinscripció curs 2021/2022

Publicació de l’oferta inicial de places

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 19/04/21

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/21

Número escollit en cas de ser necessari desempat: 69448

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07/05/21

Publicació de l’oferta definitiva de places 04/06/21

NOVETATS!

Publicació del llistat d’ “Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició” a 07/06/21

Publicació del llistat d’ “Alumnes preinscrits al centre” a 07/06/21

Publicació del llistat de “Llista d’espera” a 07/06/21

___________________________________________________________________________________

Voleu conèixer la nostra escola?

Cliqueu a l’enllaç per més informació:

Preguntes freqüents (FAQS):

La nostra AFA:

Si teniu cap dubte podeu posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el correu:info@escolaginesta.cat

Moltes gràcies i fins aviat!

FESTA DE L’AIGUA!!

Sembla mentida que aquest curs s’estigui acabant! Penúltim dia d’escola i hem celebrat una de les nostres festes preferides: LA FESTA DE L’AIGUA!!

Tot el cicle inicial estàvem ben preparats per gaudir de la festa: banyador, xancletes, crema solar, gorra i moltes ganes de passar-ho súper bé!😀😀😀

Esteu preparats per veure’ns ben remullats?: 1A-2C, 2A-2B

Caiac i padel surf

La setmana passada, els alumnes de 5è i 6è ens vam iniciar en les activitats aquàtiques de padel surf i caiac… Aprofitant els últims dies de curs, això s’acaba!

Cliqueu a la foto per veure’n més

Eclipsi de Sol 6è

El 10 de juny vam saber que hi havia un eclipsi de sol tot i que era parcial (només es veuria un 20%) no ens vam voler perdre aquest espectacle de la naturalesa. Però ens vam adonar que no el podíem mirar directament, així que vam buscar com poder mirar-lo, i vam descobrir que necessitàvem construir una caixa fosca. Així que ens vam posar mans a l’obra i vam crear les nostres caixes fosques i…. van funcionar! Vam gaudir molt mirant l’eclipsi de sol!

Cliqueu a la foto per veure’n més.

COLÒNIES DE 6è A LA CASA EL PINAR DE CANYELLES

Els  nens i nenes de 6è vam anar de colònies  els  dies  1 i 2  de  juny  a el pinar de canyelles  i ens  ho  vam  passar  molt bé.

Vam fer moltes activitats com tirolina, piscina, disco, etc… i molta gresca a la nit!!!

El divendres 4 de junt vam anar a caminar pels colls fins a sitges i després vam anar a dinar a la platja del far. Vam caminar 13 km!!

Aquí teniu unes fotos per veure alguns moments de totes aquestes experiències viscudes.

Cliqueu a la foto per veure’n més.

ANEM AL MERCAT!

Aquesta setmana els nens i nenes de 2n hem anat al mercat municipal a fer l’activitat “Taller de les fruites”.🍉🍓🍒🍑

La Núria, la Remei i les persones del mercat ens havien preparat una gimcana per diferents parades.

La veritat és que ens ho hem passat d’allò més bé i com a premi a la feina ben feta hem menjat fruita! Boníssima! 😀😀

Aquí teniu algunes fotos: 2A, 2B, 2C.

LES PLANTES DEL PATI 2N

Els nens i nenes de 2n estem treballant les plantes.🌳🌾🌱🌾🌾

Aquesta és la millor època per treballar aquest tema perquè el nostre pati està ple de plantes, flors…

És per això que avui els nens i nenes de 2n A ens hem convertit en fotògrafs. Hem agafat les nostres càmeres i hem anat a fotografiar les plantes de la nostra escola!

D’aquesta manera tan original hem treballat si eren arbres, arbustos o herbàcies.

Voleu veure les nostres fotos? 2A

VISITA GUIADA PER LA GELTRÚ

La setmana passada els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una visita guiada per la Geltrú. Vam començar a la Plaça Lledoners, on ens esperava el Jordi.

Durant tot el recorregut el Jordi ens va explicar coses molt interessants sobre el barri de la Geltrú ( el primer edifici de la ciutat, el primer carrer, la primera església…) i també sobre personatges tan coneguts com Francesc Armanyà o el mateix rei Jaume I.

Sabíeu que la nostra ciutat està plena de túnels? O que antigament els seus habitants tenien por de ser atacats pels pirates?☠☠☠

Aquí podeu veure com vam gaudir amb aquesta visita: 1R, 2A, 2B i 2C

UN SANT JORDI MOLT ESPECIAL!

Els nens i nenes de cicle inicial hem celebrat un Sant Jordi molt especial i diferent. Aquesta festa ens agrada molt i les circumstàncies d’aquest curs han fet que la visquem d’una altra manera, però l’hem gaudit moltíssim!

Hem fet moltes activitats durant tot el dia i nosaltres ben contents de poder celebrar Sant Jordi a l’escola!

Voleu veure algunes de les activitats que hem realitzat?

1. Hem anat a veure l’exposició del concurs de manualitats. Felicitem a tots els nostres companys i companyes de l’escola perquè han creat unes manualitats increïbles. Sou uns artistes! Fotos 🐉👸🏰🌹

2. Hem llegit una estona al pati. Com hem gaudit d’aquesta estona de lectura a la gespa del nostre pati gran! Això ho hauríem de fer més sovint! Fotos 📚📚📚

3. Hem creat diferents manualitats relacionades amb aquest dia tan especial. La veritat és que som uns autèntics artistes! Fotos. Què en penseu? 🌹📚

4. Altres activitats: 2n A ha fet un sudoku humà amb els personatges de Sant Jordi! Ha sigut molt divertit! Fotos 😀