La cèl·lula

A cinquè hem treballat la cèl·lula.

Al laboratori hem observat les cèl·lules epitelials de la ceba amb l’ajuda de la lupa binocular hem pogut observar les diferents parts de la cèl·lula vegetal: la paret vegetal, la membrana, el nucli i el citoplasma.

També hem fet models en 3D de la cèl·lula animal.

Si voleu veure més fotos cliqueu aquí.

Robòtica

Els alumnes de 4t estem fent tallers de robòtica on ens estant ensenyant a muntar un robot amb Lego Wedo i a programar-lo perquè segueixi les nostres instruccions.

Per veure més fotos cliqueu aquí

ELS TALLERS DE P4 I P5

LES CLASSES DE P4 I P5 HAN INICIAT ELS TALLERS MATEMÀTICS.

EL SEU FUNCIONAMENT ÉS MOLT DIVERTIT I ENRIQUIDOR JA QUE ES BARREGEN ELS NENS I LES NENES DE LES DUES CLASSES I VAN PROVANT ELS DIFERENTS TALLERS DE MANERA MANIPULAT IVA.

ENS HO PASSEM GENIAL!!

FEU CLIC AQUÍ PER VEURE LES FOTOS!

LA FESTA DE LA CASTANYADA

UN ANYS MÉS LA CASTANYERA I EL CASTANYER DE LA NOSTRA ESCOLA VAN REPARTIR CASTANYES I COQUES PER TOTS ELS NENS I LES NENES.

LES DANSES I LA MÚSICA VAN SER LES PROTAGONISTES DE LA FESTA.

ENS HO VAM PASSAR GENIAL!!!!

FES CLIC AQUÍ PER VEURE LES FOTOS DE LA FESTA!

LES CLASSES DE P5

HOLA FAMÍLIES!

ELS NENS  I LES NENES MÉS GRANS DEL CICLE D’INFANTIL JA HAN ESCOLLIT EL NOM DE LA SEVA CLASSE.

P5 A SON LA CLASSE DE LES MEDUSES

P5 B SON LA CLASSE DELS DOFINS

Sortida a Begues

Dimarts passat els nens i nenes de Cicle Mitjà vam anar a descobrir el nostre entorn tot fent un itinerari guiat des de Begues fins al cim de les Agulles. Durant la caminada vam poder veure la flora i la fauna típica del Massís del Garraf i ens vam trobar algunes petjades de porc senglar. A més, vam aprendre la importància que tenen els parcs naturals i les normes que s’han de seguir quan estem en un d’ells. En acabar, vam gaudir de temps lliure i vam aprofitar per jugar i construir cabanyes.

Si voleu veure més fotos cliqueu aquí

Escacs a cicle mitjà

Els alumnes de 4t hem començat a aprendre a jugar a escacs. Durant aquesta setmana estem fent una hora d’escacs per la tarda.

Si voleu veure mes fotos cliqueu aquí