Coreografia de Carnaval

Aquí teniu el vídeo de la coreografia de carnaval que ballarem tots junts el divendres de Carnaval a l’escola. La podeu anar practicant a casa i també esteu tots convidats a l’assaig que es farà el 19 de Febrer a les 17.00 al pati de l’escola.

Us esperem!

EL MAR MEDITERRANI

Els nens i les nenes de 1r i 2n estem treballant el nostre mar Mediterrani. És per aquest motiu, que estem realitzant un treball de recerca i experimentació al laboratori sobre aquest tema.
Durant el primer trimestre vam treballar els animals marins del mar i vam… Llegeix més»

L’AIGUA I LES SEVES PROPIETATS!

Amb l’arribada de l’hivern hem aprofitat per treballar l’aigua i les seves propietats, els seus estats i la influència sobre els nostre planeta.
Us deixem les fotos de l’experimentació que s’ha dut a terme al laboratori d’infantil!
FEU CLIC SOBRE LA IMATGE PER VEURE MÉS FOTOGRAFIES!
P3 A… Llegeix més»

Robòtica a 6è

Per fi la tan esperada classe de robòtica. Hem anat a la biblioteca de la nostra escola i allà ens esperava el monitor per ensenyar-los a programar un 4×4. Ha estat molt interessant i hem après moltíssim.

Cliqueu la fotografia per veure tot l’àlbum

Aprenem a cercar al catàleg de Biblioteca

Els alumnes de 4t A van assistir a  la Biblioteca Joan Oliva per tal d’aprendre com és i com funciona el catàleg de la Xarxa de Biblioteques i tots els serveis que ofereixen les biblioteques als seus usuaris arreu de Catalunya. Van poder portar a la pràctica allò après amb una sèrie de cerques que els van convertir en uns i unes experts/es.

Anem al parc d’Olèrdola

El grup de 5è-A i 5è-B vam anar d’excursió al parc natural d’Olerdòla on vam fer activitats per conèixer i aprendre a preservar l’entorn tan valuós que tenim. Vam visitar el castell i les seves ruïnes, vam aprendre què és una sitge, com enterraven els morts a la pedra i també que els poblats ibers ja pintaven en molts colors. També vam donar una excursió on teníem molt bones vistes de la serralada litoral, vam crear la nostra pròpia pintura rupestre i vam aprendre a classificar les plantes més rellevants del clima mediterrani. Finalment vam poder veure un espectacle d’un mag que ens va deixar amb un pam de nas! En resum, ens ho vam passar molt bé!

Cliqueu a la imatge per poder veure tot l’àlbum amb les fotos del dia.