Pla d’obertura de centres educatius en Fase 2

Pla d’obertura Escola Ginesta

____________________________________________________________________________________________

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2020 / 21

Podeu sol·licitar informació a través del nostre correu: info@escolaginesta.cat
I a partir del dimecres 13 de maig trucant a l’escola, de 8’30h a 13’30h: 93 893 04 37

Per problemes tècnics, les llistes amb la baremació provisional no s’han pogut publicar.

Tan bon punt es solucioni aquesta incidència les farem públiques.

Disculpeu les molèsties

L’escola continua oberta a casa! Graelles d’activitats de l’Escola Ginesta

Clicant a l’escola a casa podreu trobar les fotos i els vídeos que ens fa arribar el nostre alumnat al mail de l’escola

Setmana del 1 al 5 de juny

Si trobeu links que no funcionen aviseu a info@escolaginesta.cat

ESCOLA TANCADA DEL 13/03/20 FINS A NOU AVÍS

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del 13 de març, i fins a nou avís, tots els centres educatius de Catalunya i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Moltes gràcies, disculpeu les molèsties.

Embarbussaments

Els nens i nenes de 3r s’han enregistrat recitant diferents embarbussaments; és a dir, frases que fan de mal pronunciar i que solen proposar-se com a joc.

Aquí en teniu un recull força divertit. Gràcies per les vostres aportacions.

Rap de les vacunes

MÉS VÍDEOS NOUS!!!
Els alumnes de 4rt aquesta setmana havien de crear un RAP basant-se amb un ritme musical i
amb una lletra que parlés de les vacunes. Ho han fet molt bé i alhora has estat originals i
creatius.

Eclipsi

El Gerard de 2nB ens explica, amb una maqueta que ell mateix s’ha fet,  la diferència entre eclipsi de Sol i eclipsi de Lluna.

Videoconferències padrins-fillols

Quina gran sorpresa!!! Els alumnes de sisè s’han trobat amb els seus fillols i filloles de P3 en la seva videoconferència setmanal. Els de sisè no tenien ni idea del que els esperava, tan sols havien estat convocats sota la frase “VideoTrobada Sorpresa”. Hi ha hagut molta emoció i estimació per totes dues parts. Quin moment tan bonic i tendre!!!

Fem mató!

Els nens i les nenes d’infantil i cicle inicial s’han animat a fer un formatge típic català; el mató.
mireu què bo els ha quedat!

fes clic sobre la foto per veure’n més!