Coreografia de Carnaval

Aquí teniu el vídeo de la coreografia de carnaval que ballarem tots junts el divendres de Carnaval a l’escola. La podeu anar practicant a casa i també esteu tots convidats a l’assaig que es farà el 19 de Febrer a les 17.00 al pati de l’escola.

Us esperem!

Els tubs i les boles!

Els nens i les nenes de P3 han realitzat una experimentació al laboratori amb tubs i boles. Hem treballat algunes de les propietats dels materials dels tubs com la transparència i l’opacitat, les pendents com a mecanisme de força per fer rodolar les diferents boles… Llegeix més»

EL MAR MEDITERRANI

Els nens i les nenes de 1r i 2n estem treballant el nostre mar Mediterrani. És per aquest motiu, que estem realitzant un treball de recerca i experimentació al laboratori sobre aquest tema.
Durant el primer trimestre vam treballar els animals marins del mar i vam… Llegeix més»

L’AIGUA I LES SEVES PROPIETATS!

Amb l’arribada de l’hivern hem aprofitat per treballar l’aigua i les seves propietats, els seus estats i la influència sobre els nostre planeta.
Us deixem les fotos de l’experimentació que s’ha dut a terme al laboratori d’infantil!
FEU CLIC SOBRE LA IMATGE PER VEURE MÉS FOTOGRAFIES!
P3 A… Llegeix més»

Robòtica a 6è

Per fi la tan esperada classe de robòtica. Hem anat a la biblioteca de la nostra escola i allà ens esperava el monitor per ensenyar-los a programar un 4×4. Ha estat molt interessant i hem après moltíssim.

Cliqueu la fotografia per veure tot l’àlbum

Aprenem a cercar al catàleg de Biblioteca

Els alumnes de 4t A van assistir a  la Biblioteca Joan Oliva per tal d’aprendre com és i com funciona el catàleg de la Xarxa de Biblioteques i tots els serveis que ofereixen les biblioteques als seus usuaris arreu de Catalunya. Van poder portar a la pràctica allò après amb una sèrie de cerques que els van convertir en uns i unes experts/es.