Excursió a Cardona

Aquesta excursió ha sigut molt bonica; descobrim les mines de sal,un castell medieval i a més històries de cultures diferents.

l’ entorn naturals i el poble de Cardona……molt agradable.

Petits animalons a P3 B

Els nens i les nenes de P3 B van gaudir d’un matí ben entretingut; Les tortugues, els conills i les xinxilles són alguns dels petits animalons que ens van visitar.

Mireu quina gran experiència!

Fes “clic” sobre la imatge per veure més fotos.

Dissecció del peix CS

A sisè estem treballant el regne animal. Al laboratori, hem pogut veure com era l’anatomia externa i interna d’una sardina. Un cop feta la dissecció, hem pogut veure la bufeta natatòria, el cor i la columna. També, hem pogut observar com estan connectades la boca i les brànquies del peix.

EL CARNAVAL DE L’ESCOLA GINESTA JA HA ARRIBAT!

EL CARNAVAL DE L’ESCOLA  GINESTA  JA ÉS AQUÍ… I DE SUPER-HEROIS I SUPER-HEROÏNES ENS DISFRESSAREM!!!

EL NOSTRE REI CARNESTOLTES JA RONDA PER TOTES LES CLASSES CREANT GRESCA I XERINOLA. UN PENTINAT DIVERTIT, UN PIJAMA, COMPLEMENTS AL CAP I  TOTS BEN DISFRESSATS SÓN ALGUNES DE LES ORDRES QUE ENS HA DEMANAT.

A CONTINUACIÓ US FEM L’ENLLAÇ PER ACCEDIR AL PROGRAMA DEL CARNAVAL I A LES ORDRES DEL REI CARNESTOLTES!

BON CARNAVAL A TOTHOM!