Una diada diferent!

Hola famílies!

Aquesta setmana ha estat una de les més especials d’ençà que va començar aquest període de confinament.

De fet havia arribat la festa de Sant Jordi, la nostra diada, sense escola, amics o amigues, familiars, roses o els contes per comprar i remenar. Per aquest motiu, l’escola Ginesta va proposar tot tipus d’acitivitats relacionades amb la festa.

L’objectiu era fer gaudir als infants a través de diverses activitats i fer-los partíceps  d’aquesta festa tan nostra. Val a dir que els alumnes de l’escola han estat a l’alçada de la situació i ens han fet arribar moltes fotografies  d’activitats, manualitats i jocs que van realitzar durant la setmana de Sant Jordi.

Les voleu veure?  Som-hi !

fes clic sobre la imatge per veure més fotografies!