Taller de fer sabó

Els i les alumnes de 3r hem anat a fer un taller de sabó artesanal al Centre Cívic del Tacó amb els nois i les noies del Centre Ocupacional del TEGAR. El taller serveix d’excusa perquè els nens i nenes convisquin amb persones que presenten algun tipus de discapacitat. La relació que s’estableix entre el monitor/a i els nens i nenes es viu com un fet enriquidor i normalitzador a la vegada. Els nens i nenes conviuen amb la diversitat d’una forma natural i espontània.
El taller es desenvolupa en vàries fases:
-La rebuda dels i les alumnes. Es realitza una presentació del taller. S’explica qui són i les tasques que desenvolupen al Centre Ocupacional.
-Els nois i les noies del Centre Ocupacional dirigeixen el taller pràctic que s’organitza en petits grups de treball. Cada grup format per 4 o 5 nens i nenes té el suport d’un monitor/a per tal d’aprendre a elaborar sabons artesanals.
– Al final del taller, els nens i nenes s’han emportat una mostra dels sabonets.

Cliqueu aquí per veure’n més.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *