SORTIDA DE CICLE SUPERIOR AL CRAM

El passat dimarts dia 14 de desembre els alumnes de cicle superior, van anar d’excursió al Centre de Recuperació d’Animals Marins  de la Fundació CRAM al Prat de Llobregat.

La sortida va constar d’una visita guiada per les seves instal·lacions, i a continuació cada grup-classe va realitzar un d’aquests tallers:

Els taurons i les seves amenaces

En aquesta activitat els infants van poder apropar-se al mon dels taurons a través de la visita a l’exposició, per tal de conèixer alguns aspectes de la seva biologia i del seu estat de conservació

Posteriorment, a través d’un gran joc de taula, van poder acompanyar els taurons al llarg de la seva vida i descobrir totes les sorpreses i dificultats que els depara el mar.

El món de les tortugues marines

Els infants van poder descobrir com són les tortugues marines, què mengen, què els passa a les tortugues que arriben al CRAM, i que podem fer per ajudar-les.

El rescat d’un animal marí trobat a la platja

Els alumnes van poder participar en la simulació del rescat d’un dofí com si fossin un veritable equip de salvament del CRAM.

Hi tornarem!

FOTOS 5è