Sisè a la recerca d’invertebrats

Com que hem acabat d’estudiar els invertebrats, als alumnes de sisè, ens ha tocat posar a prova tot allò que hem après. Així doncs, amb un pot d’observació hem tingut deu minuts per anar a la recerca i caça d’invertebrats al nostre pati i bassa de l’escola. Després a l’aula els hem observat de més a prop gràcies a la lupa del pot d’observació, l’hem dibuixat, observat les característiques principals i finalment dir a quina categoria pertanyen. Finalment, tot i que ens agradaven molt els nostres invertebrats els hem tornat a casa seva.

Clica a la imatge per veure tot l’àlbum