Reading in pairs – 6è

Aquest programa forma part del projecte lingüístic del centre. Ja s’havia dut a terme a l’escola abans de la pandèmia amb uns resultats força positius.

A cicle inicial es fa “llegim en família”, a cicle mitjà i superior el “llegim en parella”, on l’alumnat de 5è tutoritzava l’alumnat de tercer. A sisè es fa el “reading in pairs” entre companys de la mateixa classe.

Característiques del programa:

  • És un mètode d’aprenentatge cooperatiu: la tutoria entre iguals (Peer tutoring), són parelles d’alumnes on el tutor aprèn perquè ensenyar és la millor manera d’aprendre, i el tutorat, perquè rep l’ajut ajustat i permanent del company tutor.
  • És una metodologia per a l’educació inclusiva: obtenint avantatges pedagògics a partir de la diferència.
  • Millora de les competències bàsiques: comprensió escrita i expressió oral.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>