L’ORQUESTRA A L’ESCOLA!

Aquest darrer mes amb els tres grups de 6è hem estat treballant a l’assignatura de música l’orquestra simfònica. Hem après des del seu origen etimològic fins a la seva composició. No ha estat fàcil recordar totes les famílies d’instruments que ens podem trobar, quins instruments pertanyen a cada família, les funcions del director i del concertino… Però per sort els nostres grups estan plens de companys i companyes músics i ens ho han fet molt més fàcil!
Per tal de veure i escoltar els instruments de l’orquestra en directe hem demanat a l’Ana M. Llaó, al Martí Rios, al Roger Villanueva i al Pau Mercadal si podien fer-nos una petita audició i van accedir! Els hi hem fet preguntes, hem repassat les seves parts i hem gaudit d’una estoneta de música en directe.
Moltes gràcies artistes!