La psicomotricitat

El dimarts vam anar al gimnàs de l’escola, per segona vegada, a fer psicomotricitat i ens ho vam passar molt bé!

Primer, vam treure les sabates i vam recordar les normes del que no es pot fer. Tot seguit, vam fer, un per un, un circuit (caminar i fer tombarella al matalàs, pujar i baixar espatlleres, equilibri sobre un banc, saltar els cercles amb els peus junts i caminar amb xanques), després vam jugar una estona a joc lliure amb el material del circuit i, per últim, ens vam relaxar estirats al terra escoltant una música de relaxació.

A continuació adjuntem fotos perquè pugueu veure com ens ho vam passar!

fins aviat!

Fes clic sobre la imatge per veure més fotos!