Dia Internacional del Càncer Infantil

Avui, 15 de febrer, es celebra arreu del món el “Dia Internacional del Càncer Infantil”.
La nostra escola hi col·laborarà amb la celebració d’una “Xocolatada solidària” que tindrà lloc el proper dia 28 de febrer, dijous gras, a les 17h.

Els diners recaptats es destinaran íntegrament a projectes pioners en el diagnòstic i tractament del Càncer Infantil, en concret a l’hospital Sant Joan de Déu.
En aquesta iniciativa organitzada per l’AMPA del centre hi col·labora també, a més a més de l’AMPA i la pròpia escola, “El Cafetó”, “Cuina Pròpia (el nostre menjador escolar)” i comptem  amb la vostra col·laboració, la de tota la comunitat educativa de l’escola Ginesta!