PORTES OBERTES 2020

Benvolgudes famílies,

Malauradament, no podrem dur a terme les Jornades de Portes Obertes que teníem previstes.

Però al Macià sempre trobem alternatives! Comencen 10 dies per conèixer l’escola fent unes Portes Obertes Virtuals. Preparats?

Estigueu atents i atentes a les xarxes socials!

Si algú o alguna vol rebre el dossier informatiu que ho demani a l’email de l’escola: a8002009@xtec.cat

RECONEIXEMENT A L’ESCOLA PEL PROJECTE D’INNOVACIÓ

L’Escola Francesc Macià ha estat reconeguda per la Inspecció Educativa amb una nota de 5 sobre 6 pel seu projecte d’innovació.

El canvi de metodologia a les aules acompanyat dels diferents projectes comunitaris i de la creació de diferents espais de reflexió conjunta (assemblea d’infants, consell de famílies, equip impulsor) han fet possible aquest reconeixement.

Volem agrair a tota la Comunitat Educativa haver fet que això s’hagi fet possible!

Seguim avançant entre tots i totes!

PREMI “BARCELONA INNOVACIÓ EDUCATIVA 2019”

L’Ajuntament de Barcelona dona els Premis Barcelona Innovació Educativa per reconèixer aquelles iniciatives que comportin una millora de la pràctica educativa i que contribueixin a promoure les oportunitats educatives i la inclusió social.

I sí, aquest any, ens l’han donat a l’escola pel projecte VINCULAR X EDUCAR.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES tots els agents implicats per fer-ho possible!!

7a TROBADA DE XARXES PEL CANVI

El dijous 3 de maig l’escola Francesc Macià va acollir la 7a sessió de Xarxes pel Canvi, amb la participació de directors i mestres de les escoles del barri. La temàtica de la sessió va ser “La innovació a les aules”.

Des de l’escola valorem aquesta trobada molt positivament ja que va esdevenir una jornada molt especial.