RECONEIXEMENT A L’ESCOLA PEL PROJECTE D’INNOVACIÓ

L’Escola Francesc Macià ha estat reconeguda per la Inspecció Educativa amb una nota de 5 sobre 6 pel seu projecte d’innovació.

El canvi de metodologia a les aules acompanyat dels diferents projectes comunitaris i de la creació de diferents espais de reflexió conjunta (assemblea d’infants, consell de famílies, equip impulsor) han fet possible aquest reconeixement.

Volem agrair a tota la Comunitat Educativa haver fet que això s’hagi fet possible!

Seguim avançant entre tots i totes!

CONCERT D’HIVERN 2019

Ahir, dimecres 18  per la tarda, vam realitzar el Concert d’Hivern al Casinet d’Hostafrancs.
Vam gaudir tots plegats d’una vetllada magnífica amb tota la comunitat educativa. A continuació, us enllacem els vídeos de totes les actuacions! Felicitats a totes les classes ja que ho van fer… Llegeix més»

PREMI “BARCELONA INNOVACIÓ EDUCATIVA 2019”

L’Ajuntament de Barcelona dona els Premis Barcelona Innovació Educativa per reconèixer aquelles iniciatives que comportin una millora de la pràctica educativa i que contribueixin a promoure les oportunitats educatives i la inclusió social.

I sí, aquest any, ens l’han donat a l’escola pel projecte VINCULAR X EDUCAR.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES tots els agents implicats per fer-ho possible!!

7a TROBADA DE XARXES PEL CANVI

El dijous 3 de maig l’escola Francesc Macià va acollir la 7a sessió de Xarxes pel Canvi, amb la participació de directors i mestres de les escoles del barri. La temàtica de la sessió va ser “La innovació a les aules”.

Des de l’escola valorem aquesta trobada molt positivament ja que va esdevenir una jornada molt especial.