TARDES AMB FAMÍLIES 1r Trimestre

Estimades i benvolgudes famílies,

Us fem arribar les dates de les “Tardes amb famílies” d’aquest 1r trimestre. Són les següents:

• Comunitat de petits: P-3 (9 de desembre), P-4 (12 de desembre) i P-5 (11 de desembre). Horari: de 15:15 a 16:00
  • Comunitat de mitjans: 1r (2 de desembre), 2n (3 de desembre) i 3r (4 de desembre). Horari: de 14:30 a 16:00
  • Comunitat de grans: 4t (26 de novembre), 5è (18 de novembre) i 6è (27 de novembre). Horari: de 14:30 a 16:00

Recordeu que són tardes on podreu gaudir de poder treballar amb els vostres nens i nenes. Penseu que estan molt emocionats/des de poder compartir la seva feina que fan dia a dia amb vosaltres. Us animem a que vingueu a compartir aquesta tarda amb tots nosaltres!

Us esperem

INICI DEL NOU CURS ESCOLAR 2019-2020 I INFORMACIONS IMPORTANTS

Us informem que el proper dijous dia 12 de setembre s’iniciarà el nou curs escolar 2019-2020.

A partir del 12 de setembre disposareu de servei d’acollida matinal des de les 8.00 fins les 9.00.

Per als més petits de P3 es farà el següent horari d’adaptació:

• Dijous 12, divendres 13 i dilluns 16 es faran 2 torns de 1h i 30 minuts (9.00 a 10.30 h i 11.00 a 12.30 h)
  • Dimarts 17 i dimecres 18 estarà tot el matí tot el grup.
  • Dijous 19 ja es farà horari normal i ja es podran quedar al menjador.

Per últim i molt important! Recordeu de reiniciar sessió a Dinantia (no reinstal·lar-la).

Esperem que us hagin anat molt bé les vacances i que vingueu amb força i ànims pel nou curs. Us esperem amb il·lusió i amb moltes ganes!

PREMI “BARCELONA INNOVACIÓ EDUCATIVA 2019”

L’Ajuntament de Barcelona dona els Premis Barcelona Innovació Educativa per reconèixer aquelles iniciatives que comportin una millora de la pràctica educativa i que contribueixin a promoure les oportunitats educatives i la inclusió social.

I sí, aquest any, ens l’han donat a l’escola pel projecte VINCULAR X EDUCAR.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES tots els agents implicats per fer-ho possible!!

7a TROBADA DE XARXES PEL CANVI

El dijous 3 de maig l’escola Francesc Macià va acollir la 7a sessió de Xarxes pel Canvi, amb la participació de directors i mestres de les escoles del barri. La temàtica de la sessió va ser “La innovació a les aules”.

Des de l’escola valorem aquesta trobada molt positivament ja que va esdevenir una jornada molt especial.