Can Valldeperas

La classe de primer, conjuntament amb tercer, hem anat a Can Valldeperas. Allà, continuant amb el projecte dels oficis, hem pogut conèixer un dels oficis més antics: el terrisser.

Hem pogut conèixer diferents maneres de treballar el fang, amb un torn i amb les mans. Un cop ho hem après, nosaltres també hem creat la nostra pròpia peça de fang i després entre tots un gerro al torn.Amb tot, encara hem pogut gaudir una estona del bosc i conèixer l’entorn de la masia. Ens ha agradat moltíssim.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.