Camins vius. Dit a dit a 2n

Dins del programa  Camins Vius hem vist i hem experimentat la dansa.

L’activitat es diu “Dit a Dit”. En primer lloc els dos ballarins van desenvolupar una coreografia que tenia com a eix el contacte amb diverses parts del cos.

Després poc a poc, els ballarins van anar guiant els nens i nenes perquè fossin ells qui fessin les danses. D’aquí van sorgir estructures humanes inventades per tots ells i elles.

El grup va entendre molt bé l’espectacle i va col·laborar i gaudir molt.

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>