Sortim a la tele!

Ahir l’alumnat de sisè va participar en un reportatge de l’infoK de TV3 on es parlava dels desitjos dels infants per 2024. Podeu veure un petit recull d’imatges i el reportatge clicant aquí.

Sortim a la tele! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut