Teatre de Nadal: Qualsevol nit pot sortir el sol

El divendres passat 15 de desembre, tot l’alumnat de l’escola va representar l’obra de teatre “Qualsevol nit pot sortir el sol”, on tota la comunitat educativa va poder gaudir dels i les artistes de l’escola a la Sala de l’Ajuntament de Fondarella.

A més, vam aprofitar per agrair a la Senyoreta Esther, tot el seu esforç i dedicació any rere any en pensar i escriure més de vint obres de teatre de Nadal, personalitzades segons les necessitats de cada any.

FELICITEM A TOT L’ALUMNAT I EQUIP DOCENT PER LA FEINA BEN FETA!!

En finalitzar el teatre, l’AFA va convidar a tots els artistes amb un entrepà i beguda.