Pòdcasts “Minyons en directe informa”

L’alumnat de Cicle Mitjà, el passat 11 de Maig, van gravar un programa amb diferents seccions: de cuina, una entrevista a la Maribel, la música que més ens agrada, les festes de Fondarella, recomanacions de poesia i els/les nostres esportistes favorits/es i vam gaudir molt del gran treball que vam fer amb els nostres companys/es i sobretot donar les gràcies a la Karen i el Julen ( periodistes de Ràdio Ponent).

ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ, TERCER I QUART, US ANIREM INFORMANT DE LES ACTIVITATS DE LA NOSTRA ESCOLA.

RECOLLIDA D’OLI D’OLIVA USAT

CARNESTOLTES 2023

DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO

VISITA RÀDIO PONENT

DIA DE LA PAU

DIA DE LA MÚSICA – TEATRE EN ANGLÈS

L’alumnat de sisè de primària ha pogut gaudir de la ràdio de l’escola “Minyons d’Urgell”. L’alumnat ha gravat les diferents notícies que havien elaborat  a Ciutadania. Ha estat tot un èxit.