Consell escolar

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat on estan representats els diferents sectors de la comunitat educativa

( pares, mares, mestres , ajuntament i serveis ). Les seves funcions són coordinar , aprovar i gestionar totes les activitats del centre .

Composició actual del Consell Escolar de l’escola

Presidenta : Director/a

Cap d’Estudis: 1

Secretària: 1

Representants de mestres: 5

Representant de l’AFA : 1

Representants del pares:   4

Representant municipal :    1

Composició del Consell Escolar de l’escola Curs 22-23:

Presidenta : Magda Jové Mata
Cap d’Estudis: Noemí Montull Segarra
Secretària Marta Foguet Duran
Representants de mestres: Maria  Navés Sellart

Esther Beà Barrufet

Estefania Sampietro Farran

Marta Espart Escoda

Núria Pastó Llobera

Representant de l’AFA :   Fernando Aguayo Navarro
Representants de les famílies: Rut Roca Ribera

Yolanda Sala Villacreses

Judit Boldú

Maria Pons

Representant municipal :     Xavi Acosta Garcia

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR CURS 23-24

Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
– Les eleccions per a la constitució o renovació de membres del consell escolar, les convoca el director o directora del centre.
– Les vacants del consell escolar s’han d’ocupar pel procediment establert a les normes d’organització i funcionament del centre.
– La condició de membre del consell escolar es perd quan es deixa el càrrec que comporta ser-ne membre, quan es deixa de complir algun dels requisits per ser elegible o quan l’òrgan que l’ha designat en revoca la designació.
– Transcorregut el termini de dos anys de la darrera renovació, la direcció convocarà eleccions per a la renovació parcial dels membres del consell escolar del centre, en la meitat que en cada cas correspongui, d’acord amb la regulació.
– El consell escolar es reunirà, com a mínim, a l’inici de curs i farà una reunió cada trimestre i una al final de curs.