Celebració del Nadal a l’escola

Avui hem viscut un dia màgic, ple de sorpreses fantàstiques com la visita del Patge Reial, a qui li hem donat totes les nostres cartes carregades de somnis i il·lusió i li hem recitat poemes de Nadal.

Després hem cagat el Tió, i els regals que ens ha fet són en agraïment al bé que l’hem cuidat i alimentat; dolçaines i un joc per cada classe.

A més, avui els nens i nenes de l’escola han rebut un munt d’instruments musicals, del premi del Consumòpolis, guanyat el curs passat, per l’alumnat de Cicle Superior!!!

Aquí podeu veure unes imatges de la celebració del Nadal a l’escola. Ens retrobem el dilluns 8 de gener 2024!!