LA VOLTA AL MÓN EN 178 DIES: MARROC

Dins del marc del projecte interdisciplinar “La volta al món en 178 dies” i després d’haver treballat i conegut Egipte, ara visitem, virtualment, Marroc. Aprofitant l’avinentesa que en les nostres aules hi ha famílies de procedència marroquí, la senyora Waehiba i la senyora Hafida, mares de dues alumnes del cicle mitjà,  ens han preparat un tast de dolços marroquins, el Kaek i el Richbond,  acompanyants d’un té de menta. Aprofitant la seva presencia a l’aula, també, ens han ensenyat algunes paraules d’us habitual, com per exemple bon dia i  gràcies, tant oralment com per escrit, usant l’alfabet àrab. Finalment, ens han mostrat l’art de la Henna, decorant les mans d’aquells/es alumnes que així ho desitgin. La Henna és un tint de color vermellós usat al  Marroc per decorar les mans de les noies, la seva durada és d’una setmana, més o menys.

Volem donar les gràcies a les dues mares per tot el que hem après. Per cert, els dolços boníssims!!