Fi de curs 20-21

El passat 22 de juny va tenir lloc la festa de fi de curs subvencionada per l’AMPA!
Vam poder gaudir d’una jornada lúdico-esportiva a càrrec de l’empresa Espilleu de les Garrigues on ens fan oferir diferents activitats per grups estables: estirar corda, paracaigudes, balanz bikes, inflable,… Llegeix més»

Comiat alumnes de 6è i Rosa

El passat dilluns 21 de juny, tot l’alumnat de l’escola ens vam acomiadar de la “Senyoreta Rosa”, ja que es va jubilar el curs passat però degut al confinament no ens havíem pogut acomiadar.
Tots els cursos es van preparar diferents activitats en agraïment a tants… Llegeix més»

English Day at School

Hi!
Last Wednesday we’ve celebrated the English Day at school. The 6th grade students performed the theatre play “The Stone Soup”. Then, we listened stories by a native teacher, Thanks Meredith!! We had enjoyed a lot!!

El passat dimecres vam celebrar l’English Day a l’escola. L’alumnat de… Llegeix més»