Ràdio Minyons en Directe

Aquest curs escolar com a projecte interdisciplinar de tota l’escola, treballem els mitjans de comunicació, sota el títol de “Fondarella en Directe”.

És per aquest motiu que l’alumnat de cicle mitjà, 3r i 4t de primària, s’ha iniciat en el mitjà de La ràdio.
La ràdio és un mitjà de comunicació d’un gran valor educatiu. El treball radiofònic és una eina motivadora que afavoreix el treball competencial dels diferents àmbits curriculars: expressió oral, expressió escrita…. L’alumnat potenciarà la comunicació lingüística en diferents llengües, així com la creativitat, expressió oral i el treball en equip. Durant el curs l’alumnat anirà publicant petits podcasts elaborats per ells mateixos vinculats a les diferents àrees de forma transversal.

De fet  l’alumnat ja s’està iniciant en la recerca d’informació de la ràdio i han escollit el nom: Ràdio Minyons en Directe. Esperem que gaudeixin molt!!