Jornada de la música 2023

El passat 22 de novembre vam celebrar la jornada de la música a l’escola amb la temàtica de les músiques del món.

Al matí l’alumnat més petit del centre va poder gaudir d’un conte musicat a càrrec de la senyoreta Núria i l’Isidre que els van cantar i explicar el conte de “L’elefantet curiós”.

A la tarda, tot l’alumnat del centre va poder gaudir d’una gimcana musical preparada per l’alumnat de 6è de l’escola conjuntament amb el mestre de música. Van realitzar diferents estacions on van tocar instruments, percussió, música per relaxar-se, música de Mèxic, taller de maraques, identificació d’instruments i discriminació de sons.

Per acabar, ens vam trobar tots al pati i vam posar en comú una cançó de Mèxic treballada en una estació de la gimcana.

Aquí teniu un recull d’imatges de la jornada de la música.