A P5 EXPERIMENTEM, DESCOBRIM, APRENEM

PARES I MARES,  AQUEST APARTAT S’ANIRÀ AMPLIANT A MESURA QUE TREBALLEM DURANT EL CURS, I HI PODREU TROBAR FOTOS EN LES QUE VEUREU COM ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DEL COBI DE HOQUEI, MANIPULEM I EXPERIMENTEM AMB DIFERENTS MATERIALS, DESCOBRIM EL NOSTRE ENTORN… Llegeix més»

A P3 EXPERIMENTEM, DESCOBRIM, APRENEM

PARES I MARES,  AQUEST APARTAT S’ANIRÀ AMPLIANT A MESURA QUE TREBALLEM DURANT EL CURS, I HI PODREU TROBAR FOTOS EN LES QUE VEUREU COM ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DEL COBI ESQUIADOR, MANIPULEM I EXPERIMENTEM AMB DIFERENTS MATERIALS, DESCOBRIM EL NOSTRE ENTORN I… Llegeix més»

A P3 ESCRIVIM EL NOM

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE ESQUIADORA, JA SABEM ESCRIURE EL NOSTRE NOM AMB LLETRES IMANTADES. MIREU QUE BÉ HO FEM!!

LA TARDOR

Els nens i nenes de P4 som molt observadors/es. El nostre entorn varia amb l’arribada de la tardor i ens hem animat a què també arribi a la classe.
Així, doncs, amb tot el que s’ha anat portant, hem observat, classificat i tastat fruits de tardor.… Llegeix més»

TREBALL DE TARDOR A P5

Al llarg d’aquest trimestre hem anat treballant la tardor: Vam iniciar l’experència  observant, fent descripcions i classificacions del munt de fruita i altres elements de la natura propis de la tardor, que van portar els nens i nenes de P5.
Amb tot  aquest munt de material,… Llegeix més»

EL TIÓ A L’ESCOLA

GRAN NOTÍCIA!!!!
La setmana passada, va vindre el carter de Fondarella amb una carta molt especial adreçada als nens i nenes de l’escola, i un paquet.
A la carta el Tió ens demanava la nostra ajuda per anar-lo a buscar, ja que s’havia perdut per Fondarella i… Llegeix més»

Jornada de la música

El dia 22 de novembre vam celebrar la jornada de la música a l’escola. Com cada any, va ser un dia ple d’activitats musicals. Durant tot el matí els nens i nenes, i aprofitant que som escola verda, van elaborar uns instruments amb material reciclat.… Llegeix més»

CASTANYADA I CELEBRACIÓ DE LA PLACA VERDA

El dia 31 d’octubre al matí tots els  alumnes de l’escola van realizar el  tradicional i motivador TALLER DE PANELLETS, així com la confecció de les paperines per a posar les castanyes.

La tarda de la CASTANYADA va ser especialmente festiva perquè es va fer la… Llegeix més»