EL TIÓ A L’ESCOLA

GRAN NOTÍCIA!!!!

La setmana passada, va vindre el carter de Fondarella amb una carta molt especial adreçada als nens i nenes de l’escola, i un paquet.

A la carta el Tió ens demanava la nostra ajuda per anar-lo a buscar, ja que s’havia perdut per Fondarella i no trobava el camí de l’escola!!

A la carta ens donava algunes pistes del lloc on buscar-lo. Finalment, els nens i nenes d’Educació Infantil i de Cicle inicial l’hem trobat al bosquet prop de les piscines. Quina il.lusió quan l’hem trobat!!!

Sort que els nens I nenes de Fondarella tenen molta força I l’han  pogut portar a l’escola!!!

Un cop a l’escola, hem obert el paquet que ha portat el carter i sorpresa… a dins hi havia la manteta i la barretina!!!

Ara ja està ben a punt per que tots els nens i nenes li porteu menjar!!!