Jornada de la música

El dia 22 de novembre vam celebrar la jornada de la música a l’escola. Com cada any, va ser un dia ple d’activitats musicals. Durant tot el matí els nens i nenes, i aprofitant que som escola verda, van elaborar uns instruments amb material reciclat. En van sortir de ben lluïts!

A la tarda, i gràcies als alumnes i mestres voluntaris, vam fer una mostra de diferents instruments de vent i corda.El Robert amb la flauta travessera, la Maria amb la gralla, la Martina amb el violoncel, l’Arnau amb el violí, l’Adhara amb l’ukelele, la Blau amb la guitarra (i veu), la Nia amb la tarota i el Miquel amb la guitarra ens van oferir una interessant audició. Moltes gràcies a tots i totes!