CASTANYADA I CELEBRACIÓ DE LA PLACA VERDA

El dia 31 d’octubre al matí tots els  alumnes de l’escola van realizar el  tradicional i motivador TALLER DE PANELLETS, així com la confecció de les paperines per a posar les castanyes.

La tarda de la CASTANYADA va ser especialmente festiva perquè es va fer la CELEBRACIÓ d’haver rebut el distintiu d’ ESCOLA VERDA.

Per aquest motiu, es va realizar una rua pel poble amb acompanyament  musical a càrrec d’un grup de “GRALLERS” molt especials. Els alumnes de sisè van ser els encarregats d’animar la rua fent ballar els “CAPGROSSOS” que ens havia deixat l’ajuntament.

Després del descobriment de la placa, els alumnes del comitè ambiental del curs 17-18. Ens van fer un recorregut per les actuacions que ha realitzat l’escola per aconseguir la placa d’escola verda.

Seguidament tots vam pasar a degustar els panellets i les castanyes que com sempre estaven ben torradetes pels nostres castanyers especials.

UN agraïment especial als COL.LABORADORS de la CELEBRACIÓ:

MARIA, ROSA, BARTOLO, JOSEP, NIA i mestre MIQUEL, els nostre Grup de GRALLERS.

ALUMNES de SISÈ per fer BALLAR  ELS CAPS GROSSOS.

AMPA per REGALAR-NOS les xulíssimes  SAMARRETES  d’ESCOLA VERDA. I per comprar les castanyes.

PADRINS i PADRINES per torrar les CASTANYES, amb els estris que ens porta l’ajuntament.

PARES, MARES I PADRINES per coure els panellets

GRÀCIES  A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA DE l’Escola MINYONS D’URGELL perquè REBRE el distintiu d’ESCOLA VERDA ha esta mèrit de tots: NENS, NENES, PARES, MARES, FAMÍLIES, AMPA I AJUNTAMENT .

Aconseguir LA PLACA ha de ser l’IMPULS per a continuar treballant TOTS JUNTS per  la millora dels hàbits sostenibles a l’escola i així aconseguir que els vostres fills i filles, els nostres alumnes, esdevinguin ciutadans COMPROMESOS I RESPECTUOSOS amb el MEDI AMBIENT!!!

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER PARTICIPAR A LA CASTANYADA DE L’ESCOLA MINYONS D’URGELL 2017!!!!!