Aquest curs seguim amb el programa MUS-E

MUS-E és un projecte que fem a l’escola a tots els cursos d’Educació Primària. Treballem l’art i la creativitat a través del moviment i la música. La finalitat del programa MUS-E és fomentar les arts, especialment la música, el teatre, el cant, la dansa i les arts plàstiques dins l’àmbit escolar per afavorir la integració social, educativa i cultural dels nens i les nenes de l’escola. Prevé la violència, el racisme i fomenta la tolerància i la unió entre diferents cultures, des del respecte i la diversitat.

A Cicle Superior estem treballant a 5è CIRC i a 6è: DANSA CONTEMPORÀNIA. Com ens agrada i quÈ feliços som fent aquest projecte!

Gràcies a tots els i les artistes que ens acompanyen cada setmana i que ens contagien les seves bones energies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *