Ja nedo 1r i 6è

Els nens/es de primer participen en l’activitat Ja nedo, dins del projecte Educar en l’esport de l’Ajuntament de Barcelona.

Els nens/es de sisè participen en l’activitat Ja nedo, durant el primer trimestre dins del projecte  Educar en l’esport de l’Ajuntament de Barcelona.

El programa pretén assegurar que l’alumnat finalitzi l’educació Primària havent adquirit els coneixements bàsics de natació.

L’activitat està inclosa dins de l’àrea d’Educació Física.

QUINS OBJECTIUS EDUCATIUS TÉ AQUESTA ACTIVITAT?

• Familiaritzar els nens i nenes amb el medi aquàtic.
  • Potenciar l’autonomia a l’hora de canviar-se sol/a i saber endreçar i recollir les seves coses.
  • Aconseguir un domini dins de l’aigua que els permeti nedar amb seguretat.
  • Contribuir mitjançant la natació al procés de desenvolupament motriu general.
  • Adquirir hàbits saludables envers aquest medi aquàtic i l’activitat física en general.

QUI FA L’ACTIVITAT DE PISICINA EN HORARI LECTIU?

Durant el curs de 1r de primària, TOTS els alumnes realitzen l’activitat de piscina. Permet als alumnes experimentar noves possibilitats motrius per assolir els primers desplaçaments autònoms en el medi aquàtic.

Durant el primer trimestre de sisè de primària, els alumnes consoliden els objectius iniciats i perfeccionen en els estils de natació.

ON ES FA L’ACTIVITAT DE PISCINA?

A la piscina del centre esportiu canricart: Carrer Sant Oleguer, 10

QUAN ES FA L’ACTIVITAT DE PISICINA?

Els divendres d’11.15 a 12.00h per a primer.

Els dilluns de 15:15h a 16:00h per a sisè.

QUIN MATERIAL ES NECESSITARÀ PER FER L’ACTIVITAT?

A les famílies que teniu nens/es que feu primer i sisè, us arribarà una circular on informem del material necessari per fer l’activitat que forma part del currículum de la matèria d’educació física. Es demana portar el banyador posat els de  primer per agilitzar el temps al vestidor.

Dins de la motxilla de l’escola, han de portar:

• TOVALLOLA
  • CASQUET
  • ULLERES DE PISCINA (opcional)
  • XANCLETES
  • CALCES o CALÇOTETS per canviar-se una vegada han acabat l’activitat.
  • BOSSA DE PLÀSTIC: per guardar la roba mullada i que no mulli la resta de coses que hi ha a la motxilla.

Ajuda molt que els mateixos alumnes es preparin la motxilla, amb una supervisió d’algun adult. D’aquesta manera saben quines coses porten, i com ho hauran de guardar a la motxilla.