Sortida Font Cuitora 6è

Els i les alumnes de la casa dels nans, de 6èB, hem fet una sortida aquest matí fins a la Font cuitora de Capellades. Hem marxat a l’hora del pati i una vegada allà hem pogut gaudir d’un espai de joc diferent al que tenim a l’escola, després hem pogut fer una estona de lectura envoltats de silenci, tranquil·litat i de tant en tant les corredisses i xiuxilleig d’alguns ocells i desrpés ja hem enllaçat la classe d’educació física on hem pogut fer una activitat de senderisme per l’entorn.  Ens hem proposat fer una ruta amb un temps màxim com a objectiu i ho hem aconseguit!

Esperem poder repetir.