Sortida 4t: Gran teatre del Liceu “Mans a l’òpera!”

Recordeu que demà dia 22 d’octubre de 2019 els alumnes de 4t de l’escola aniran al teatre Liceu de Barcelona.
Anirem a veure l’obra “mans a l’òpera!” on descobrirem com es munta una òpera!
L’espectacle comença amb un escenari buit: pot passar de tot. Arriba el pianista, la directora d’escena, els cantants. Avui és el primer dia d’assaig de l’òpera L’elisir d’amore de Donizetti. Arrenquem! Però… si avui hi ha públic! I no tenim res preparat! Tranquils… Som-hi, tècnics! Muntem una escenografia, uns llums, quelcom de vestuari, la caracterització… Això ja millora. A veure què trobem d’attrezzo? A poc a poc, tot encaixa. Sumem-hi música, veus, interpretació i tots els elements tècnics… i ja tenim una escena total com cal! Així doncs… Mans a l’òpera!
Podeu veure la fitxa artística i repartiment al web del Liceu següent fent clic AQUÍ i el vídeo promocional al següent VIDEO
A més ens anirà molt, molt bé, per a introduir i contextualitzar la lectura del conte que estem treballant a Pictoescriptura.