Sorteig del Tió de P6

El gran mercat d’hivern va ser el dia 2 de desembre  a les 16:30. Va ser una gran experiència i molt emocionant.

Vam vendre quasi totes creacions que vam dissenyar per poder abaratir una mica el preu total de les nostres colònies d’aquest curs de  P6.  En total  vam aconseguir 506€.

Apart de tot el que vam fer, P6 A va preparar una llumineta del gran tió creada per un grup de la classe, amb el qual hem recaptat 165€. En resum, entre les dues coses hem aconseguit 671 euros i us volem donar les GRÀCIES a tothom.

El número guanyador del  sorteig del Tió l’hem fet avui aprofitant que presentàvem els projectes els alumnes de l’escola.  Hem escollit a 3 alumnes a l’atzar que han tret un número cada un.

El guanyador és el 268Aquesta tarda trucarem per comunicar-li.

Escrit per Marcel Argelich i Vinyet Vinyals de P6 A