Sisè visita la Biblioteca

Escrit per l’alumnat

Avui dimarts 14 de Desembre els alumnes de 6é hem anat a visitar la Biblioteca de Capellades. Ens han ensenyat els pisos i ens han anat explicant els llibres i els racons de la biblioteca. També ens han explicat algunes normes del carnet.

Més tard ens han deixat pujar a dalt al terrat on hem pogut veure unes vistes molt boniques de zones de Capellades. Després ens han donat una estona lliure per mirar llibres i qui volia també podia escollir algun llibre que li agrades per llegir a casa. Ens ho hem passat molt bé mirant llibres i hem pogut disfrutar de la visita a la biblio del nostre poble. Esperem que us agradin les imatges!

Ruth Pérez i Núria Peris