PROJECTE VIDEOJOCS

La classe de les Bruixes i els Bruixots  (3r A) han escollit els videojocs com a projecte per aquest segon trimestre. El primer que vam fer va ser dissenyar el logotip d’un videojoc i fent votacions, vam escollir els que ens van agradar més. Van fer creacions molt originals!
A partir de la pregunta: “Quin va ser el primer videojoc?” vam construir una línia del temps sobre els videojocs i les consoles. Ens vam adonar que des de fa uns anys hi ha un gran nombre de jocs!
Un lapbook va ser la següent activitat, on molt visualment, vam explicar: què és un videojoc, els diferents tipus que hi ha i els avantatges i desavantatges de jugar amb els videojocs. Han quedat molt macos i junts hem creat un expositor molt acolorit!
Al llarg d’aquesta setmana seguirem treballant el projecte i ens queden moltes activitats a fer: creació d’un cartell informatiu per repartir a l’escola, creació d’un personatge, programació amb scrach amb l’ajuda d’un expert …