PONENT I GARBÍ A LA TROBADA DE CORALS ESCOLARS

Hem passat un dia molt bonic!

Les classes de 3r hem participat a la XVI trobada de Corals escolars que aquest dijous 17 de maig s’ha celebrat a Berga (el Berguedà).

Hem compartit un matí musical amb cinc escoles que plegats, hem gaudit del cant amb molt bon ambient. És ben cert que la música ens ajuda a créixer!  A part del repertori comú, la nostra escola ha cantat la cançó Pa amb tomàquet i, pensant amb el nostre eix persones grans, grans persones, hem interpretat la cançó de l’Avi mariner.

Després hem fet ruta turística per la bonica ciutat de Berga. Hem estat a la plaça de Sant Pere on se celebra cada any la gran festa de la Patum! No entenem com en aquella plaça s’hi poden aplegar milers de persones! No sabem pas com s’ho fan!! En apropar-se les festes pels carrers es notava ja un ambient ben patumaire…

Després hem dinat i jugat una estona al parc del Lladó gaudint de molt bones vistes i tot seguit retorn cap a casa molt satisfets d’un dia molt complert.