Visita d’exalumnes de l’escola

Dimecres passat, 6 nens i nenes de 1r d’ESO de l’Institut Molí de la Vila van venir a les classes de P6. Aquests nens i nenes són exalumnes de l’escola i ja els coneixíem!

L’objectiu de la seva visita era resoldre els dubtes i preguntes dels alumnes de 6è respecte a l’institut i concretament a 1r d’ESO.

Uns dies abans, a tutoria havíem elaborat un llistat de preguntes de temes que ens preocupaven o ens generaven curiositat de l’institut; com els exàmens, els deures, les externes, els mòbils, les estones de pati…. Tots aquests dubtes els vam poder preguntar als nens i nenes de 1r d’ESO i la veritat és que ens van respondre molt bé i ens ho van explicar tot amb molt detall.

Això ens va agradar molt, perquè ens vam poder fer una idea de com serà l’any que ve a l’institut i ens va treure una mica els nervis que alguns tenim.

També ens van fer moltes recomanacions, com que és important que portem els deures al dia i no els deixem per última hora, que ens organitzem bé les tardes per poder estudiar i que sobretot, no ens preocupem que ni que durant els primers dies tot sigui nou, l’adaptació és ràpida i ells ja se senten molt a gust a l’institut.

Volem dir als nens i nenes de l’institut i a les seves professores que moltes gràcies per venir a parlar amb nosaltres!

WONDERLAND I FÈNIX