Projecte sobre L’ANTIC EGIPTE de 6è B

La classe Mestral de 6è B hem escollit de projecte interdisciplinari: L’ ANTIC EGIPTE.
Un cop ens hem preguntat què en volíem saber, hem dividit la recerca d’informació en diferents grups:

• Situació geogràfica.
• Vida dels egipcis.
• Religió.
• Llenguatge, escriptura. Numeració. Calendari.
• Art: arquitectura, escultura, pintura.
• Altres : guerres, esports…

Cada grup ha posat en comú la informació i l’ha exposada a la resta de la classe.
Per grups, també, hem confeccionat piràmides, hem fet papir, un mural del mapa conceptual (amb fotografies i escrits).

Hem treballat el projecte en totes les matèries.
Hem après moltes coses sobre la vida de l’antic Egipte, però el més important és que ens hem escoltat, ajudat, col•laborat i hem realitzat un bon treball en grup de recerca.