P6 anem al Mercat Figueter

Diumenge 25 de febrer els alumnes de P6 serem al Mercat Figueter de Capellades, concretament a la Plaça Catalunya, per tal de vendre diferents tipus de productes, fer trenes i pintar cares per als més petits, per així aconseguir diners per abaratir les colònies del nostre últim any a l’escola. Començarem a muntar la paradeta a les 9 h i a les 10 h ja estarem preparats.

A més, farem un sorteig d’una pintura de Capellades sobre una pedra, feta a mà per la Pilar López, àvia d’un alumne de P6.

Estem molt il·lusionats per poder formar part d’aquest dia tan especial per a la vila, no és obligatòria l’assistència, però us hi esperem amb ganes perquè ens vingueu a visitar tots plegats, serà un gran dia!