NO AL BULLYING

L’alumnat de Cicle Superior, al llarg d’aquesta setmana, ha començat a treballar el tema del bullying visualitzant un curtmetratge que s’ha fet viral. De manera unànime i general tots i totes s’han mostrat en contra d’aquesta pràctica. Des de l’escola creiem que és molt important que els nostres infants siguin conscients de la realitat que viuen molts infants i de la que ells mateixos poden ser víctimes. Que aprenguin a dir NO davant de situacions desagradables, que aprenguin a no callar quan veuen que li fan a una altra persona, que entenguin la magnitud del que sent qui ho pateix… Per això, després de parlar-ho molt, cada grup ha creat el seu propi eslògan:

P5 A: “No facis als altres el que no t’agradaria que et fessin a tu”.

P5 B: ” Tots i totes som únics i especials. La violència no és la resposta, perquè ningú és millor que ningú! No al bullying! I recorda…jo puc, jo en sé, jo vull”.

P6 A: “No deixis que els altres et facin sentir inferior”.

P6 B: “La violència no és cap resposta”.

P6 C: “No apaguis la llum dels altres per fer brillar la teva”.

Entre tots ho aconseguirem: NO MÉS BULLYING!