Mes de desembre,  mes de tradicions a l’escola!

Quan entrem al mes de desembre l’escola ja té programades una colla d’activitats que ens ajuden a mantenir viva la il·lusió.

La primera: Sant Nicolau. Un any més hem sentit la tonada popular de la cançó tot recordant la tradició de cantar per les cases per avisar  que les festes de Nadal s’apropen.

Seguim amb un matí màgic: Anem a buscar el tió! En veure que el tió no ens arribava a la classe, l’alumnat d’Educació Infantil i 1r  hem decidit anar a la Font Cuitora i allà hem trobat uns nois de l’institut que ens han dit que han sentit sorolls. Per grups ens han acompanyat per la muntanya i n’hem trobat un per cada classe! Després hem cantat una estona i els nois d’ESO s’han ofert a portar-nos els tions  fins a l’escola. Hem tornat molt contents i ara els cuidem molt! Esperem que ens caguin moltes coses!

Dijous 13 de desembre Santa Llúcia la Bisbal, tretze dies per Nadal! Amb quina força s’ha sentit la cançó mentre imaginàvem com era aquesta tradició. També hem aprofitat la trobada amb tota l’escola per assajar la cançó conjunta que oferirem a les famílies. Ja quasi la tenim ben a punt!

Aquest dijous dia 20 a les 4 de la tarda petits i grans us esperem molt il·lusionats al pati de l’escola per Felicitar el Nadal tot cantant. No hi falteu!

Per anar fent boca, us deixem l’enllaç amb un recull de fotos d’aquests dies.